Jan 13, 2008

Constatari

In caz ca publicul meu imaginar nu a constatat, mie imi place mai mult sa citesc bloguri decat sa le scriu, dar nu ma dau batuta( in straFUNDUL meu, vreau sa fiu mandra de un blog cat mai mare).
Si astfel, io, mica, n-am cum sa nu observ asemanari intre bloggeri, oricat de originali ar fi ei in gandire (mama am zis-o de parca eu nu m-as incadra aici- faza e ca momentan chiar nu ma incadrez decat ca titlu). Iata lista:

1) Orice blogger care se respecta trebuie sa faca link-uri la tot ce i se pare lui de-a dreptul fascinant. Corect. Doar ca unii merg prea departe si din doua in doua cuvinte, pac! baga un link (care fie vorba intre noi, ori e o prostie care a fost stearsa de pe acel site ori vreun alt blogger de calibru). Ca sa nu ma vorbesc de posturile care au niste link-uri atat de lungi incat pana termini de citit un link te pierzi cu totul in post. Dar asta face diferenta intre un blogger "de meserie" cum s-ar spune si un wannabe. Link.

2) Orice blogger, indiferent de natura sa, trebuie sa dea si sa primeasca in aceeasi masura leapse/lepsuri/lepse/lepsalicious/whatever. Unele sunt amuzante, dar cand ii vezi cum se lauda "am primit o leapsa de la xulescu si trebuie sa o onorez". Dar ce, esti avocat/notar? Numai ei "onoreaza" vreo cerere si de asta primesc "onorariu". Si sa nu te puna sfantul sa nu onoresti leapsa lu' ala ca ai pus-o( in teorie, in practica nu doare pe nimeni). Dar am dedus pana la urma ca leapsa a fost "inventata" de vreun om fara ocupatie care nu stia despre ce sa mai scrie in blog asa ca si-a intrebat prietenii. Trendy, nu? Daca ai juca leapsa in spatele blocului, ai fi mediocru. Asa, cand te "lepsuiesti" pe blog...e tare...nu? (subconstientul meu aseamana totusi leapsa cu un mass bun, no idea why).

3) Inca o lege sfanta ar fi blogroll-ul. Neaparat si musai trebuie sa ai bloggeri in blogroll pentru a arata lumii ca ai prieteni virtuali si ca nu esti singur. Ca te citeste poporul. Ca ai prestanta. Ca ai trafic. Cuvant cu greutate. Cu cat mai multi, cu atat mai bine. Desigur, tu nu cunosti nici jumatate din lista aia, dar ei sunt "prietenii tai virtuali" din "blogosfera". Ce cuvinte impresionante. Mai ca imi plange neuronul, bai baieti.

4) Ei si ajungem si la ce e mai kinky (nu?) printre bloggeri. Evenimente mondene, scandaluri, calatorii, recenzii de carti, nimic nu le scapa. Asa cum se spune "nu esti om pana nu faci o casa, un copil si plantezi un pom" asa si eu zic " nu esti blogger pana nu ai poze, statistici si cel putin un video de pe iutub". O fi asa, n-o fi, i couldn't care less.

Sigur ma voi alege cu comentarii gen "si tu esti blogger lolz". Da, sunt blogger, dar cred(sper) ca mai am putina demnitate ramasa cat sa nu incep si eu cu leapse aiurea si n-spe' mii de linkuri. Daca voi face asta, imi voi da una-doua in cap si voi sterge posturile acelea. Si repet ce-am spus mai sus: imi place sa citesc anumite bloguri, dar pentru ca eu sunt asa cum sunt, nu le voi scrie link-ul aici, ci eventual intr-un loc mai bun si mai vizibil pentru ca merita( desi eu cred ca "ad labam" e mai eficient- nu va ganditi la prostii). Pentru acest an imi doresc la cat mai multe posturi si(sper) mai interesante.

No comments: