Jan 12, 2008

2008 resolutions and other bothering facts.

Pai. La multi ani! (nu va lasati covarsiti de imaginatie)...iata ce m-a frecat pe mine in 2007 (si am vaga banuiala ca vor continua si in 2008) :

1)Unii oameni. Pe mine m-au exasperat. Pardon, nu unii oameni, ci chestii-ce-se-vor-a- fi-emancipate. Pe scurt, dobitoci. Ca urmare, de acum incolo nu voi mai folosi limbaj de messenger. Am ajuns la aceasta hotarare din doua motive: 1) dupa ce am vazut in ce hal arata posturile anterioare (si e deprimant pentru cat de scula pe bascula ma vreau) si 2) de ceva vreme chiar nu mai suport persoanele care scriu, pe langa prescurtat in prostie, incorect. Incorect cu draci. S-a dus pana si mama ei de gramatica sau vocabular primar. Daca nu ati vazut inca asemenea tampenii (pentru ca cititi CARTI scrise CORECT si nu pseudo-dialoguri in care nu intelegi nimic), va voi arata 2 exemple, unul in romana, unul in engleza, ca sa vedeti diferenta: niciuna. Iata : "OMFG!!!1! ay vz frt kt d kwl snt in plm tr s fy f t4r3 (tare) k s scry asha cv" (scuze, nu mi-a venit altceva-oricum eu nu vorbeam asa nici inainte, puneam doar "k" or shit). Si in engleza: "ROTFL!!!!1 (1 la semnul exclamarii-priceless si nelipsit) omg u guyz r t00taly gr8 i luv u <3 im 2 hut 4 u so stfu" ... ... ... mai grav este ca nu am exagerat( prea mult) cu asta...chiar exista, and they're out there. De asemenea doresc sa salut si persoanele care cred ca o cratima este sub nivelul lor de intelect sau care scriu doar cu litere mici/MARI pentru ca asa sunt ei, unici si independenti, la fel ca toti ceilalti. Dar despre messenger voi blagoslovi in alt post.

2) Ca sa nu mai scriu posturi kilometrice, voi incerca sa le combin pe restul aici, urmand sa le dezbat pe viitor. Ratb, masini, politisti, claxoane, semafoare, prostie, pisici, profi, limba latina, groupies, maneaua si babele.

Dar sa enumeram si motivele pentru care 2007 a fost un an bun:

1) am invatat multe lucruri, printre care cum sa fluier si sa fac baloane dintr-0 singura guma Orbit ( nu ca m-as mandri cu asta).
2) mi-am facut acest blog ( nu ca m-as mandri cu asta).
3) .
4) a crescut audienta otv-ului odata cu "misterioasa" elodia si "sex-simbolul" cioaca (hip hip houraay pentru dan diaconescu)
5) la la
6) inca un an de mircea badea. (Se stie ca orice blogger care se respecta trebuie sa faca referire la acest personaj mitic dintr-un motiv sau altul, iar eu nu sunt mai cu mot, da?)

No comments: