May 23, 2008

Dilema

Sa vad daca imi mai aduc aminte cum se asaza corect in pagina o scrisoare...ah...chiulul dintr-a 8a se simte. Oh well:

Dragi cititori invizibili virgula
Draga blog,

Vreau o schimbare. Gen...incep sa vreau sa imi fac blogul public? Adica vreau, dar dupa aia ma gandesc...cui i-ar pasa? Am un nume de blog ciudat, scriu rar, scriu prost, ma dau mare si nu vreau sa-mi fac un blogroll, ca toata lumea buna. Incep sa cred ca nu am standardele necesare pentru a fi blogger. Sau am baut prea mult aseara si azi migrena din mine abereaza. Ah. Ce am ajuns sa scriu din plictiseala. Pentru asta era Twitter, nu blogu'. Adica...ma simt datoare...daca imi fac blogul public si sa zicem...o sa fie citit...va trebui sa scriu mai des, dar pe mine ma doare in...cot? de ce scriu pe blog. Adica imi pasa, dar mi-e lene sa scriu chiar si saptamanal sau lunar, daramite zilnic. Pff. Ce porcarie. Ma duc la comic-urile mele. Sau la desenat.
Aaa da. Banc:
Cica intra un politist intr-o cofetarie ca sa-si cumpere ceva dulce pentru acasa.
Se duce la vanzator si zice:
- Nu va suparati, bomboane este ?
Vanzatorul se uita la el asa mai ciudat si ii zice:
- Domnule, bomboane SUNT !
A doua zi iar se duce politistul sa-si ia ceva dulce de la aceeasi cofetarie:
- Nu va suparati, caramele este ?
Vanzatorul ofticat ii zice:
- Domnule, caramele SUNT !!
Se duce politistul acasa si cade pe ganduri:
"Bai cred ca vanzatorul ala vrea sa ma faca atent sa vorbesc civilizat cu ...
gata, asta e"
A treia zi se duce politistul fericit la aceeasi cofetarie, cu fruntea sus si ii spune vanzatorului:
- Fiti amabil, rahat sunt ?
La care vanzatorul:
- ESTI ca d-aia te-ai facut politist !!!



Iorz truli,
Xilitol.

No comments: