Oct 24, 2007

my first post :D

Voiam sa-l incep de ziua mea, dar in fine...hello and welcome to my blog (in caz k se oboseste cineva sa-l citeasca---nu l-am facut pt k e "cool" ci k sa-mi exprim parerile-aviz fitzosilor)...asadar, iata unele dintre numeroasele subiecte pe care le am in cap si pe care le voi dezbate:
1)despre viata noastra dubioasa de zi cu zi
2)despre Bucuresti, orasul tuturor posibilitatilor
3)despre RATB, Apanova si alte chestii care ne fac viata mai implinita
4)despre filme.filme bune.seriale bune. si nu ma refer la ce vedem la tv la noi(din pacate)
5)despre publicitate si advertising in romanicutza
6)despre liceu si sistemul scolar, manca-l-ar mama(din care fac si eu parte)
7)despre muzica( am zis muzica, da? nu manele...beware :| )
8)despre chestii cu adevarat misto care ne fac sa zambim si sa ne bucuram k existam(chestii optimiste)
9)sunt deschisa la idei

No comments: